Radionica – kako do 38% bolje konverzije kroz zaštitu od neželjenog saobraćaja

Do bolje konverzije zaštitom od lažnih klikova

 

Misija

  • Optimizacija rezultata reklamiranja putem Google Ads: konverzija i do 20-40%, profit i do 10-25%

 

Vizija  marketing)

 

Ciljevi

  • Uspostavljanje sistema kontinualnog praćenja relevantnih metrika: prikupljanje podataka
  • Tumačenje metrika, izveštaji
  • Uspostavljanje napredne kontrole izvora plaćenog saobaćaja
  • Kontinualna optimizacija pravila detekcije neželjenog plaćenog saobraćaja, kao i pravila odgovora na loš saobraćaj

 

Teme

  • Šta je sve neželjeni plaćeni saobraćaj – potpuna definicija (izvori plaćenih klikova, sumnjivi, nevalidni, lažni, neželjeni klikovi)?
  • Na koje različite načine dolazi do neželjenog saobraćaja i koje su posledice po Google Ads kampanje?
  • Zašto nas Google ne može skroz da nas zaštiti  od loših klikova?
  • Načini praćenja plaćenog i organskog saobraćaja
  • Mogućnosti zaštite od neželjenog saobraćaja u okviru Google Ads
  • Hands-on sa ClickGUARD alatima:
    • Detekcija loših klikova kroz ClickGUARD alate i tumačenje metrika
    • Napredna zaštita od različitih vrsta neželjenog saobraćaja
    • Google refund claims – kako izdejstvovati kod Google da vrati sredstva bačena na loše klikove
  • Primeri iz prakse
    • Click fraud sa Android uređaja i problemi sa Google Play Store
    • Tužbe protiv Google zbog click fraud
    • Sudski procesi vođeni protiv kriminalnih grupa

 

Radionicu drži Miloš Đekić  CTO, Co-founder @ ClickGUARD Software više o njemu na Linkedin linku

Radionica se održava 25.12.2018. u Ustaničkoj 66, od 10h do 16h, cena radionice je 15.000 dinara, bez PDV, nismo u sistemu

 

Prijavu na radionicu možete da se prijavite na link