Zorin i Miroslav, Google Tag Manager i Smart kampanje

Radionica Google Tag Manager i Smart biding kampanje ovog puta i Live Stream

Dvodnevna radionica Google Tag Manager-a i Smart kampanja na Google 24 i 25 maj 2019

Sa Zorinom Radovančevićem i Miroslavom Vargom - zauzmi svoje mesto

PRVI PUT LIVE STREAM PRENOS


Prvi dan

Zorin Radovančević

Senior Web Analytics implementator i specijalista za planiranje @ Escape – Google Tag Manager, Google Data Studio and Google Analytics Certified Partner.

Specijalnosti:
– digital marketing strategija
– analize podataka  (Google Analytics, Yandex Metrica)
– SEM PPC platforme (Google AdWords, Yandex Direct)
– specifični web development projekti
– marketing analize i izveštaji
– tag manadžment – planiranje i  implementacija okruženja za merenje podataka

  • Zorin će pojasniti:

    • Šta je Google Tag Manager
    • Kako i zašto programeri treba da ga koriste
    • Koje sve aktivnosti na sajtu mogu da se prate
    • Koji su tagovi već definisani u GTM-u
    • Kako se nameštaju namenski tagovi
    • Kako GTM pomaže marketarima ili vlasniku sajta
    • Koja podešavanja mogu da se rade bez znanja programiranja
  • Google Tag Manager

    Tagovi ili oznake koje šaljete alatima za praćenje su sitni delovi koda na veb sajtu koji pružaju uvide u aktivnosti posetilaca sajta, ali mogu da učine sajt sporijim, a IT timu može trebati mnogo vremena da dodaju oznake, što dovodi do gubljenja podataka i konverzija.

    Tag Manager je besplatan Google alat koji je zvanično predstavljen 1.oktobra 2012-te godine. Postavkom jednog seta koda na veb stranici, dobija se mogućnost postavljanja i ažuriranja sopstvaenih tagova, u samo par klikova u interfejs okruženju Tag Manager alata, bez angažovanja IT tima

Rezerviši svoje mesto

Drugi dan

Miroslav Varga

Stručnjak za analizu i primenu podataka sa detaljnim poznavanjem rada internet pretaživača i alata za oglašavanje kao što su Google Ads i Yandex platforme.

Govornik i predavača na brojnim međunarodnim i regionalnim konferencijama poput Tedx i SuperWeek. Osim maternjeg hrvatskog, tečno govori i nemački i engleski jezik.

Specijalnosti:

– optimizacija naloga

– razumevanje konteksta dobijenih podataka

– menadžer odnosa sa klijentima

– predavač online marketinga

  • Varga će nas uputiti:

    • šta su smart biding/pametno bidovanje kampanje i po čemu se razlikuju od standardnih
    • kako one pomažu da se dobiju bolji rezultati
    • zašto treba imati u vidu uvođenje smart biding/pametno bidovanje
    • kako smart biding/pametno bidovanje “naterati” da rade za vas
  • Smart kampanje

    Google-ovi kako i algoritmi ostalih pretraživača su sve pametniji i sakupljaju podatke iz više izvora i u velikim količinama kako bi najbolje razumeli ponašanje današnjih potrošača.

    Smart biding kampanje koriste kombinaciju podataka kako bi postigle najbolje moguće rezultate u odnosu za zadate parametre u kampanjama.

Prijava na radionicu

Mesto održavanja i cena radionice

Radionica će se održati u prostorijama Narodnog univerziteta Svetozar Marković, ul. Ustanička 66, Beograd

CENA

Dva dana u učionici:

  • cena je 200 eura, odnosno 24.000 dinara
  • Jedan dan u učionici:

    • cena je 150 eura, odnosno 18.000 dinara,

    Prednosti prisustvovanja uživo:

    • direktna komunikacija sa predavačima
    • upoznavanje kolega iz branše
    • prezentacije sa predavanja

    Nedostatci:

    • ograničenje od 30 mesta

    Live Stream:

    • dva dana 50 eura, odnosno 6000 dinara

    Link za praćenje u Live Stream se dobija par dana pred radionicu uz evidentiranu uplatu.

    Snimak radionice će biti dostupan naredna tri meseca.

    Prednosti praćenja Live Stream:

    • možete da pratite iz drugog grada ili države
    • niža cena
    • prezentacija sa predavanja

    Nedostatci:

    • nemogućnost postavljanja pitanja
    • nemogućnost upoznavanja novih kolega

Rezerviši svoje mesto

Radionicu za vas su organizovali


  • Placeholder
  • Placeholder