➡️ Pridružite se našoj HubSpot radionici i otkrijte kako najbolje iskoristiti ovu sveobuhvatnu platformu u besplatnoj verziji.
💻 HubSpot CRM je vrlo moćan alat za upravljanje prodajnim procesima, marketingom i podrškom kupcima.
📜 Tokom trajanja obuke, fokusiraćemo se na osnove korišćenja HubSpot CRM-a i kako ga integrisati u vaše poslovanje.
🗓️ HubSpot radionica je podeljena u tri modula, koji će biti održani 10.05., 17.05. I 24.05. 2023.
⏰ Ukupno trajanje radionice je devet sati, svaki modul jednom nedeljno, u trajanju od po tri sata.
👨🏫 Naš predavač Nenad Kostic – HubSpot CRM Onboarding & Consultancy Specialist će vas kroz ovaj proces voditi korak po korak, od početka do kraja, pružajući praktične savete za bolje korišćenje HubSpot CRM-a. Veći deo obuke se bazira na primerima iz prakse.
✨ Besplatne konsultacije sa predavačem 1:1 u trajanju od 1h, koje možete iskoristiti u periodu od mesec dana nakon održavanja radionice.
Kome je namenjena HubSpot radionica ?
✅ Svima koji žele da nauče više o HubSpot CRM-u, bez obzira na nivo znanja.
✅ Preduzetnicima,
✅ Marketing menadžerima,
✅ Fizičkim i pravnim licima,
✅ Direktorima marketinga, finansija,
✅ HR menadžerima,
✅ PR sektoru,
✅ Sektoru prodaje,
✅ Sektoru zaduženom za odnose sa klijentima
➡️ i svima koji žele da olakšaju sebi internu i spoljnu komunikaciju, prodaju, marketing, tiketing sistem i sektor podrške ukoliko postoji i još dosta toga.
✍️ HubSpot radionica će biti interaktivna, s prilikom za postavljanje pitanja.
💻 Održaće se online, putem platforme za video konferencije.
📢 Cena radionice je 250e po osobi za sva tri modula, a za prijave do 01.05.2023. cena je 200 eura po osobi u dinarskoj protivvrednosti. Cene su sa PDV-om.
📜 Rad u malim grupama do 20 polaznika.
✍️ Rezervišite svoje mesto na vreme.
➡️Prvi modul: Stvaranje baze kontakata
✅ Pred vama je veliko pospremanje baze kontakata i izgradnja budućeg sustava vođenja novih kontakata u bazu.
✅ Proćićete osnove rada HubSpota
✅ Povezat ćete svoj radni mail s HubSpotom
✅ Uvest ćete listu kontakata i onih koji će to postati
✅ Rasporedi ćete kontakte prema kategorijama i atributima koji su vam potrebni u radu
✅ Integrirasaćete u svoj pretraživač HubSpotovu ekstenziju
Sadržaj radionice
✔️ Kontakti i njegovi detalji – uvodno objašnjavanje kako HubSpot klasifikuje prikupljene podatke
✔️ Uvidi u ponašanje kontakta – kako HubSpot prati i beleži aktivnosti koje se odvijaju na vašim digitalnim kanalima
✔️ Integracija emaila sa HubSpotom – podešavanje naloga i vašeg radnog maila
✔️ Integracija drugih alata – web sajtova, Facebook stranica ili profila, pa čak i WhatsApp – sve se može koristiti kao izvor korisnih informacija
✔️ Integracija Sales extensions – za korisnike Google Chrome-a izuzetno koristan alat koji pomaže u prodaji
✔️ Priprema liste kontakta za uvoz u HubSpot – koristićemo malo Excela ili Google Sheetsa da bismo uredili podatke koje trebamo uvesti u HubSpot
✔️ Uvoz liste u HubSpot – najvažniji i najsloženiji deo u uvođenju HubSpota u vašu kompaniju
➡️Drugi modul: Korišćenje atributa kontakata
Nakon unosa kontakata, učićete kroz primere kako organizovati jednostavno i brzo komunikaciju, bez obzira na složenost procesa.
✔️ Kako rasporediti kontakte prema kriterijumima vašeg poslovnog ciklusa
✔️ Organizacija kontakata prema aktivnostima i koracima prodajnog ciklusa
✔️ Automatizacija uvoza novih kontakata kroz digitalne kanale
Sadržaj radionice
✅ Atributi prema HubSpotovim postavkama – ima ih blizu 300, biramo one koji najviše odgovaraju našem poslovanju
✅ Prilagođeni – Customizirani atributi – nema ih na HubSpotovoj listi? Nema problema, kreira ćemo ih!
✅ Kako i gde koristiti atribute – svaki podatak može se koristiti kao adut za visoki stupanj personalizacije
✅ Formiranje i izdavanje ulaznog obrasca – obrazac / formular putem kojeg će HubSpot prikupiti sve što vam je potrebno za čvrstu i zdravu komunikaciju
✅ Kreiranje prodajnog ciklusa – odredićemo u kojem trenutku kontakt postaje ozbiljan potencijalni kupac
✅ Korišćenje aktivne i pasivne liste kontakata – delegiranje zadataka sa svrhom da obnovite ponudu kod starih klijenata
✅ Filtriranje pretraživača – svaki korisnik unutar kompanije može pregledati ono što mu je bitno
➡️Treći modul: Kreiranje pomoćnih obrazaca
HubSpot ima celi niz alata koji pomažu marketingu, prodajnom timu i korisničkoj podršci da odrade svoj posao na najvišem nivou.
✅ Organizacija sadržaja za marketing i prodaju
✅ Organizacija baze znanja za korisničku podršku
✅ Izrada obrazaca koje često koristite u korespodenciji
✅ Kreiranje marketinških alata – marketing mail i prodajna stranica
✅ Kreiranje prodajnih alata – faze prodajnog ciklusa i obrazac za dogovaranje sastanaka
✅ Kreiranje alata korisničke podrške – zajednički inbox i chat-bot
Sadržaj radionice
✔️ Postavljanje prodajnog ciklusa – definisaćemo faze od kojih se sastoji put kroz koji treba proći vaš korisnik – od stranca do klijenta
✔️ Izrada predložaka za prodajni tim – korištenje predložaka učinit će vaš prodajni tim super efikasnim
✔️ Izrada marketing mailova – kako pretvoriti običan mail u ilustrirani katalog prepun informacija i osobnog obraćanja
✔️ Izrada prodajne stranice – prodajna stranica (landing page) ne mora prodavati ništa, ali vrlo jasno određuje koliko je osoba „zagrejana“ za vašu ponudu
✔️ Praćenje korištenja dokumenata – imate katalog u digitalnom izdanju i znate kome je došao u ruke
✔️ Postavljanje chat bota – mali alat vredan svake pažnje uhvaćene na vašim digitalnim kanalima
✔️ Kreiranje sistema korisničke podrške – kako radi ticketing i kako možete izgraditi bazu znanja na osnovu često postavljenih pitanja
Na našem blogu možete pročitati tekstove na temu:
Šta je HubSpot?
Šta je sve dostupno u besplatnoj verziji?
HubSpot zanimljivosti
Prijave su obavezene na formularu
Kontakt za dodatne informacije: sonja.jovovic@profymedia.rs i ivana.vujic@profymedia.rs
Možete nas kontaktirati na Viberu i WhatsUp-u: +381 (0)60 4433596 i +381 (0)60 4244280
Vidimo se na radionici!
0 %s Komentara