HubSpot radionica

Blog
Email Newsletter

HubSpot radionica

Ivana Vujić

5th april 2023

➡️ Pridružite se našoj HubSpot radionici i otkrijte kako najbolje iskoristiti ovu sveobuhvatnu platformu u besplatnoj verziji.

💻 HubSpot CRM je vrlo moćan alat za upravljanje prodajnim procesima, marketingom i podrškom kupcima.

📜 Tokom trajanja obuke, fokusiraćemo se na osnove korišćenja HubSpot CRM-a i kako ga integrisati u vaše poslovanje.

🗓️ HubSpot radionica je podeljena u tri modula, koji će biti održani 10.05., 17.05. I 24.05. 2023.

⏰ Ukupno trajanje radionice je devet sati, svaki modul jednom nedeljno, u trajanju od po tri sata.

👨‍🏫 Naš predavač Nenad Kostic – HubSpot CRM Onboarding & Consultancy Specialist će vas kroz ovaj proces voditi korak po korak, od početka do kraja, pružajući praktične savete za bolje korišćenje HubSpot CRM-a. Veći deo obuke se bazira na primerima iz prakse.

✨ Besplatne konsultacije sa predavačem 1:1 u trajanju od 1h, koje možete iskoristiti u periodu od mesec dana nakon održavanja radionice.

 



Kome je namenjena HubSpot radionica ?

✅ Svima koji žele da nauče više o HubSpot CRM-u, bez obzira na nivo znanja.
✅ Preduzetnicima,
✅ Marketing menadžerima,
✅ Fizičkim i pravnim licima,
✅ Direktorima marketinga, finansija,
✅ HR menadžerima,
✅ PR sektoru,
✅ Sektoru prodaje,
✅ Sektoru zaduženom za odnose sa klijentima
➡️ i svima koji žele da olakšaju sebi internu i spoljnu komunikaciju, prodaju, marketing, tiketing sistem i sektor podrške ukoliko postoji i još dosta toga.


✍️ HubSpot radionica će biti interaktivna, s prilikom za postavljanje pitanja.

💻 Održaće se online, putem platforme za video konferencije.

📢 Cena radionice je 250e po osobi za sva tri modula, a za prijave do 01.05.2023. cena je 200 eura po osobi u dinarskoj protivvrednosti. Cene su sa PDV-om.

📜 Rad u malim grupama do 20 polaznika.
✍️ Rezervišite svoje mesto na vreme.

Prijavite se na radionicu

➡️Prvi modul: Stvaranje baze kontakata

Pred vama je veliko pospremanje baze kontakata i izgradnja budućeg sustava vođenja novih kontakata u bazu.
Proćićete osnove rada HubSpota
Povezat ćete svoj radni mail s HubSpotom
Uvest ćete listu kontakata i onih koji će to postati
Rasporedi ćete kontakte prema kategorijama i atributima koji su vam potrebni u radu
Integrirasaćete u svoj pretraživač HubSpotovu ekstenziju

Sadržaj radionice

✔️ Kontakti i njegovi detalji – uvodno objašnjavanje kako HubSpot klasifikuje prikupljene podatke
✔️ Uvidi u ponašanje kontakta – kako HubSpot prati i beleži aktivnosti koje se odvijaju na vašim digitalnim kanalima
✔️ Integracija emaila sa HubSpotom – podešavanje naloga i vašeg radnog maila
✔️ Integracija drugih alata – web sajtova, Facebook stranica ili profila, pa čak i WhatsApp – sve se može koristiti kao izvor korisnih informacija
✔️ Integracija Sales extensions – za korisnike Google Chrome-a izuzetno koristan alat koji pomaže u prodaji
✔️ Priprema liste kontakta za uvoz u HubSpot – koristićemo malo Excela ili Google Sheetsa da bismo uredili podatke koje trebamo uvesti u HubSpot
✔️ Uvoz liste u HubSpot – najvažniji i najsloženiji deo u uvođenju HubSpota u vašu kompaniju

Prijavite se na radionicu



➡️Drugi modul: Korišćenje atributa kontakata

Nakon unosa kontakata, učićete kroz primere kako organizovati jednostavno i brzo komunikaciju, bez obzira na složenost procesa.

✔️ Kako rasporediti kontakte prema kriterijumima vašeg poslovnog ciklusa
✔️ Organizacija kontakata prema aktivnostima i koracima prodajnog ciklusa
✔️ Automatizacija uvoza novih kontakata kroz digitalne kanale

Sadržaj radionice

Atributi prema HubSpotovim postavkama – ima ih blizu 300, biramo one koji najviše odgovaraju našem poslovanju
Prilagođeni – Customizirani atributi – nema ih na HubSpotovoj listi? Nema problema, kreira ćemo ih!
Kako i gde koristiti atribute – svaki podatak može se koristiti kao adut za visoki stupanj personalizacije
Formiranje i izdavanje ulaznog obrasca – obrazac / formular putem kojeg će HubSpot prikupiti sve što vam je potrebno za čvrstu i zdravu komunikaciju
Kreiranje prodajnog ciklusa – odredićemo u kojem trenutku kontakt postaje ozbiljan potencijalni kupac
Korišćenje aktivne i pasivne liste kontakata – delegiranje zadataka sa svrhom da obnovite ponudu kod starih klijenata
Filtriranje pretraživača – svaki korisnik unutar kompanije može pregledati ono što mu je bitno

Prijavite se na radionicu


➡️Treći modul: Kreiranje pomoćnih obrazaca

HubSpot ima celi niz alata koji pomažu marketingu, prodajnom timu i korisničkoj podršci da odrade svoj posao na najvišem nivou.

Organizacija sadržaja za marketing i prodaju
Organizacija baze znanja za korisničku podršku
Izrada obrazaca koje često koristite u korespodenciji
Kreiranje marketinških alata – marketing mail i prodajna stranica
Kreiranje prodajnih alata – faze prodajnog ciklusa i obrazac za dogovaranje sastanaka
Kreiranje alata korisničke podrške – zajednički inbox i chat-bot

Sadržaj radionice

✔️ Postavljanje prodajnog ciklusa – definisaćemo faze od kojih se sastoji put kroz koji treba proći vaš korisnik – od stranca do klijenta
✔️ Izrada predložaka za prodajni tim – korištenje predložaka učinit će vaš prodajni tim super efikasnim
✔️ Izrada marketing mailova – kako pretvoriti običan mail u ilustrirani katalog prepun informacija i osobnog obraćanja
✔️ Izrada prodajne stranice – prodajna stranica (landing page) ne mora prodavati ništa, ali vrlo jasno određuje koliko je osoba „zagrejana“ za vašu ponudu
✔️ Praćenje korištenja dokumenata – imate katalog u digitalnom izdanju i znate kome je došao u ruke
✔️ Postavljanje chat bota – mali alat vredan svake pažnje uhvaćene  na vašim digitalnim kanalima
✔️ Kreiranje sistema korisničke podrške – kako radi ticketing i kako možete izgraditi bazu znanja na osnovu često postavljenih pitanja

Prijavite se na radionicu

Na našem blogu možete pročitati tekstove na temu:

Šta je HubSpot?
Šta je sve dostupno u besplatnoj verziji?
HubSpot zanimljivosti

Prijave su obavezene na formularu

Prijavite se na radionicu


Kontakt za dodatne informacije: sonja.jovovic@profymedia.rs i ivana.vujic@profymedia.rs
Možete nas kontaktirati na Viberu i WhatsUp-u: +381 (0)60 4433596 i +381 (0)60 4244280

 Vidimo se na radionici!

Najnovije teme:

Kako napraviti QR kod

Kako napraviti QR kod

QR kod je sve popularniji način razmene informacija. Njihova upotreba je sve rasprostranjenija, između ostalog...

0 %s Komentara

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Preuzmite naš Google My Business e-book

Preuzimanjem ebook-a se prijavljujete na našu mailing listu

Poslat Vam je email sa linkom za preuzimanje ebook-a (proverite spam, promotion ili social folder)

Share This