Lažni klikovi na Google ads - adwords

Šta su lažni klikovi i kako protiv njih

Gubljenje novca zbog lažnih klikova

 

Detekcija lažnih klikova, koji dolaze od botova ili konkurencije, i kako da se u dobroj meri zaštitimo od njih videćemo na ovoj radionici.

 

Cilj radionice

 

  • Uspostavljanje sistema kontinualnog praćenja relevantnih metrika: prikupljanje podataka
  • Tumačenje metrika, izveštaji
  • Uspostavljanje napredne kontrole izvora plaćenog saobaćaja
  • Kontinualna optimizacija pravila detekcije neželjenog plaćenog saobraćaja (lažnih klikova), kao i pravila odgovora na loš saobraćaj

 

Teme na radionici

  • Šta je sve neželjeni plaćeni saobraćaj – potpuna definicija (izvori plaćenih klikova, sumnjivi, nevalidni, lažni, neželjeni klikovi)?
  • Na koje različite načine dolazi do lažnih klikova i koje su posledice po Google Ads kampanje?
  • Zašto Google ne može dovoljno da nas štiti od loših klikova?
  • Načini praćenja plaćenog i organskog saobraćaja
  • Mogućnosti zaštite od neželjenog saobraćaja u okviru Google Ads
  • Hands-on sa ClickGUARD alatima:
    • Detekcija loših klikova kroz ClickGUARD alate i tumačenje metrika
    • Napredna zaštita od različitih vrsta neželjenog saobraćaja
    • Google refund claims – kako izdejstvovati kod Google da vrati sredstva bačena na loše klikove
  • Primeri iz prakse
    • Click fraud sa Android uređaja i problemi sa Google Play Store
    • Tužbe protiv Google zbog click fraud
    • Sudski procesi vođeni protiv kriminalnih grupa

 

Prijava na radionicu

 

Radionica će se održati 25.12.2018.godine u periodu od 10 do 16 časova.

 Radionicu će držati Miloš Đekić i Dušan Ilić autori ClickGUARD alata za detekciju lošeg saobraćaja.

Cena radionice je 15.000 dinara u cenu nije uračunat PDV. Za učešće dva i više polaznika iz jedne firme dobija se popust.

Radionica će se održati u prostoru u zgradi Univerziteta Svetozar Marković, u Ustaničkoj 66, na poslednjem spratu.