Zorin Radovančević Miroslav Varga i Ivan Rečević

Tri dana sa tri Google stručnjaka Zorinom, Miroslavom i Ivanom

Sonja Jovovic Edukacije Leave a Comment

Zorin Radovančević, Miroslav Varga i Ivan Rečević su po mišljenju adwords i analitics zajednice vrhunski stručnjaci u svojim oblastima.

Ovog puta smo sastavili dva analitičara i jednog adwords stručnjaka.

Istini za volju sva trojica se razumeju i u analitiku i u adwords tako da će se biti veoma korisno i inspirativno slušati ih.

U maju mesecu ćemo imati priliku da se družimo tri dana 10. 11. i 12. 2018. sa Zorinom Radovančevićem, Miroslavom Vargom i Ivanom Rečevićem.

Zorin Radovančević 10.05.2018.godine

Zorin Radovančević je Google Certified trener za Google Analytics.

Jedan je od nekolicine Google Tag Manager stručnjaka na svijetu. Veoma je aktivan na zvaničnom protalu Google Analytics i na osnovu kvaliteta i broja odgovora koje je tamo postavio proglašen je za jednog od Top 6 savetnika za Tag Manager na svetu.

U četvrtak 10. maja Zorin će nam približiti na koji način dobra analiza i postavka praćenja podataka u analitici, može da nam pomogne u poboljšanju poslovanja u turizmu.

  • Zašto je turizam poseban – kao proizvod i u kontekstu praćenja Google Analytics u turizmu
  • Osnovni zadaci GA u turizmu
  • Trend (destinacija, kategorizacija, proizvodi, geo)
  • Segmentacija (geo, kanali, ponašanje)
  • Uspjeh – Transakcije, mikro konverzije (oni koji su korak bliže putovanju)
  • Search – Availability
  • Youtube – učestvuje li video u konverziji
  • Images – učestvuju li slike u konverziji
  • Tab browsing – učestvuju li dodatni sadržaji u konverziji
  • Sadržaj (Page vs Landing Page)
  • Gde pronaći korisne informacije iz Analitike za dobre turističke kampanje
  • koje metrike su značajne za turističke analize
  • tumačenje podataka
  • Google Analytics u turizmu napredno
  • Search – Availability
  • Site search
  • Enhanced Ecommerce
  • Custom Dimensions i Custom Metrics
  • Koji podatci u analitici će nam dati ideje za unapređenje poslovanja
  • čemu nam služe UTM tagovi
  • gde ih vidimo u analitici

Miroslav Varga 11.05.2018. godine

Miroslav Varga stručnjak za Google AdWords i Google Analytics. Sertifikovani Google trener i jedan od najpriznatijih stručnjaka iz AdWords oblasti na svetu. Ima bogato iskustvo u vođenju kompleksnih kampanja na vrlo konkurentnim tržištima. Najskuplja ključna reč koju je plaćao u kampanjama koje je vodio je bila preko 200 dolara za klik.

 

Šta sve možemo preko AdWords-a da postignemo na Display i YouTube-u

Dan 2: 11.05.2018. od 10h do 18h Miroslav Varga:

  •  Pravljenje oglasa za display kampanju u AdWords alatu i uvoz gotovih banera
  •  Koji display oglasi mogu da se prave u starom koji u novom nalogu
  • Kada koristiti ponuđena rešenja
  • Povezivanje AdWords / Youtube naloga (kako i šta dobijamo)
  • Pravljenje oglasa za YouTube oglašavanje
  • Vrste ogasa u vide kampanjama
  • Načini targetiranja
  • Povezivanje AdWords i My Business naloga, affiliate location 
  • Ko može da postavi affiliate loation
  • Kako koristiti affiliate location u exstenzijama
  • Pravljenje oglasa u display kampanji na Google My Business nalogu
  • Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama
  • kako otkriti uljeza i kako ga elimiisati
  • Korišćenje RMKT (remarketing lista) iz YouTube u ostalim kampanjama 
  • Analiza povratnih podataka i šta optimizovati (Automatizacija kampanje)
  • Dobra praksa automatizacija isplay kampanja
  • Analiza povratnih podataka za Display kampanje i šta optimizovati
  •   Utisci sa Super Week-a 2018

 

Ivan Rečević 12.05.2018. godine

Ivan Rečević CFO i jedan od osnivača konsultantske kuće Gaia Consulting, 15 godina Internet iskustva, 10 godina menadžmenta i vođenja projekata u zemlji i svetu i 3 godine samostalnog poslovanja. Radio je kao konsultant i menadžer u kompaniji Capgemini Outsourcing u Srbiji, IT menadžer Schneider Electrica i kompanije Robert Bosch. Jedan je od osnivača agencije Huge Media. Radi kao finansijski direktor i strateg pri definisanju i kreiranju platformi za klijente. Njegove poglede na konsalting i marketing možete naći na blogovima kompanija Huge Media i Gaia Consulting.

Praktična primena Google Analytics-a u eCommerce

Dan 3 12.05.2018. od 10h do 18h Ivan Rečević:

  • Koje sve metrike i dimenzije je neophodno pratiti za kvalitetan izveštaj e-Commerce sajta
  • kako uočiti probleme i dobre stvari
  • Pre analize – provera kvaliteta podataka koji se dobijaju šta sve može da se dobije
  • Zašto je važno da sajt ima Enhanced Ecommerce Settings i na koje načine to može da se uradi
  • Platforme, dodatci, bogati sloj informacija
  • Zašto je važno da na sajtu postoji izveštaj Shoping Behavior i kako ga koristiti za remarketing
  • Napredno segmentiranje
  • Pravljenje RMKT lista
  • Checkout signali
  • Koja je razlika u izveštaju Product Performance i Sales Performance i šta je bitno pri njihovom podešavanju i povezivanju sa Analitikom 
  • Fakture, proizvodi i svi finansijski elementi
  • Šta nam govore izveštaji Assisted Conversions i Top Conversion Paths
  • Dublja analiza
  • Atribucija
  • Čemu služi Secondary Dimension i kako pomoću njega možemo da obogatimo izveštaj
  • Šta su Smart Goals i da li ih koristiti
  • Kako Tag Manager olakšava rad u e-Commerce sajtovima standardni tagovi
  • 3rd party tagovi
  • Facebook pixel tagovi
  • Utisak sa Super Week 2018

 

Pridužite nam se prijavom na ovom linku i bilo bi dobro da požurite jer mesta polako počinju da bivaju problem.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *