Google Business Profile (GBP) je ključan za uspeh u digitalnom svetu za lokalne biznise. Ukoliko već niste otvorili svoj GBP nalog, jedan od načina kako to možete da uradite pogledajte u našem turorijalu.
Prvi savet koji ćemo podeliti sa vama je da sve informacije o vašem biznisu, treba da budu tačne i ažurirane. To uključuje radno vreme, adresu, kontakt podatke i dodatne informacije koje će korisnici smatrati korisnim.
Radno vreme tokom praznika je izuzetno važno jer, oko 90% ljudi pre nego što krene ka željenoj destinaciji lokalnog biznisa, prvo proveri na internetu (Google Business Profile nalogu) da li je otvoren.
Ukoliko nije ažurirano radno vreme, postoji mogućnost da se klijent odluči za konkurenciju što nikako ne želimo. Takođe, ukoliko piše da radite, a ustvari ne radite, možete da zamislite razočarenje klijenta koji dođe do vaše lokacije? Dobra je šansa da dobijete negativnu recenziju Kako bismo zadržali naše kupce, preporuka je da radno vreme bude ažurno 😊
Aktivno pratite i odgovarajte na recenzije koje dobijate tokom praznične sezone. Bilo da su pozitivne ili negativne, važno je pokazati pažnju i brigu prema korisnicima.
Takođe, redovno proveravajte i odgovarajte na postavljena pitanja (Q&A) kako biste pružili dodatne informacije o prazničnim promocijama ili uslugama.
Ulepšajte svoj Google Business Profil prigodnim prazničnim elementima
Dodajte slike ukrašenog prostora ili proizvoda kako biste privukli pažnju korisnika tokom decembra.
Možete i da napravite prazničnu kolekciju proizvoda i/ili usluga, koja će u duhu praznika podstaći kupce da izaberu baš vas.
Iskoristite prazničnu sezonu i nudeći posebne ponude ili akcije tokom decembra, koristeći vrstu objave – ponuda ili offer.
Događaj ili event, možete postaviti tako što ćete kliknuti na add update i odabrete opciju add event.
Iskoristite moć GBP objava/postova kako biste aktivno delili praznične inspiracije, korisne savete ili srdačne priče koje usko povezuju vaš biznis sa magijom prazničnog duha.
Ovaj pristup ne samo da privlači pažnju, već i gradi snažnu vezu sa vašim klijentima, stvarajući nezaboravno iskustvo i ojačavajući povezanost tokom ne samo ovog dela cele godine.
Direktne poruke
Uz održavanje ažurnih informacija na vašem profilu tokom praznične sezone, ključno posvetiti posebnu pažnju brzom i efikasnom odgovaranju na direktne poruke koje šalju klijenti.
Potrebe potrošača su povećane tokom praznika, obezbedite ako je potrebno i dodatnu radnu snagu koja će pomoći da klijenti dobiju brze odgovore tokom sezone.
Postarajte se da vaši odgovori budu jasni, personalizovani i prilagođeni potrebama korisnika, pružajući im sigurnost i pažnju u trenucima kada su te informacije najvažnije. Ova blagovremena i kvalitetna komunikacija ne samo što olakšava iskustvo korisnika, već i dodatno pojačava pozitivnu percepciju vašeg biznisa tokom prazničnog perioda.
Vaše priče
Podellite uspehe i posebne trenutke iz prethodnog perioda koje ste postigli zahvaljujući i vašim klijentima.
Ovo stvara osećaj zajedništva sa klijentima i zahvalnost za podršku za koju smo sigurni da svaki biznis oseća jer bez klijenata/kupaca biznis ne bi ni postojao.
Pored sumiranja rezultata, naša preporuka je da se osvrnete i na svoje zaposlene, njihov doprinos i uspehe u toku godine.
Prateći ove savete, vaš Google Business Profil postaće snažan alat za privlačenje pažnje tokom praznične sezone, pružajući vam priliku za povećanje prodaje i izgradnju odnosa sa klijentima.
Srećni praznici.
0 %s Komentara