Markating za preduzetnike

Kako NE prodavati marketing preduzetnicima

Sonja Jovovic Naše priče Leave a Comment

Zašto je teško prodati marketing preduzetincima Jedna od stvari koju je najteže prodati preduzetnicima je marketing. Svi oni znaju da je marketing neophodan deo poslovanja, međutim kada dođe do momenta realizacije često preduzetnici odluče da: nije sada pravi momenat, da je to skupo, da će to da uradi neki zaposleni kada ne bude imao puno posla, misleći da to i …

Vremenski period u Google Analitika

Vremenski period u Google Analitici

Sonja Jovovic Analitika Leave a Comment

Oni koji malo duže koriste Google Analitiku sećaju se onog vremena kada je uobičajeno razdoblje (default) bilo podešeno na poslednjih 30 dana. Jednoga dana je osvanulo uobičajeno vremensko razdoblje prebačeno na poslednjih nedelju dana. Trebalo je vremena da se naviknemo, ali ako ćemo iskreno, i dan danas nas nervira što moramo da radimo taj jedna klik više, čim uđemo u …

Oglašavanje Affiliate i Dropshipping poslovađ

3 pravila za reklamiranje Affiliate i Dropshipping poslova na Google

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Ceo Google koncept generičkog prikazivanja sajtova i plaćenog oglašavanja je da posetioca pretrage vodi na sadržaj (čitaj: sajt, odredišna stranica) koji je usko vezan za njegov upit. Takođe Google insistira na tome da je sadržaj jedinstven i da daje neku dodatnu vrednost. Gore navedeni zahtevi od strane Google znatno otežavaju pozicioniranje, a posebno oglašavanje sve popularnijih affiliate i dropshipping poslova. …