Kako često dobijamo pitanje zašto neki post koji ima veliki broj prikaza/impresija nije kvalifikovan za oglašavanje dok drugi koji ima znatno manji doseg jeste, rešili smo da razrešimo ovu misteriju.
Objave koje su (ne)kvalifikovane za oglašavanje tj. boost post
Po LinkedIn pravilima kvalifikaciju za oglašavanje ili ti boost-ovanje objave tj. postovi na LinkedIn poslovnoj stranici imaju, u ovom momentu:
- postovi koji imaju samo jednu sliku
- samo tekst
- video objave
- događaji tj. event objave, pod uslovom da je organizator događaja onaj ko je objavu o događaju napravio
- objave dokumenti
Objave koje nisu kvalifikovane za oglašavanje:
- događaji tj event-ovi koji su se završili, su otkazani ili se radi o live event formi na LinkedIn-u
- objave koji su upitnici tj. pool objave
- objave za posao
- Pulse objave
- postovi koji su već bili boost-ovani
5 koraka za oglašavanje objave na LinkedIn stranici
Kada odlučite na boost post na LinkedIn stranici vaše firme, potrebno je da ispratite 5 koraka postavke kampanje.
Da biste mogli da sprovedete sve korake za oglašavanje, neophodno je da imate super admin ovlašćenje za stranicu za koju želite da pokrenete oglas.
Nadamo se da je smo razjasnili dileme.
Pozivamo vas da nas zapratite na našoj Profy Media stranici i ostanete u toku sa novinama.
0 %s Komentara