Povećanje pratilaca na LinkedIn poslovnim stranicama

Blog
Email Newsletter
Pozivanje pratioca na LinkedIn poslovnim stranicama

Povećanje pratilaca na LinkedIn poslovnim stranicama

Ivana Vujić

27th novembar 2023

LinkedIn je postao obavezan deo poslovnog nastupa na internetu, a upravljanje poslovnim stranicama i optimizacija konekcija na ovoj platformi može biti ključno.

Danas govorimo o povećanju pratilaca na Linkedin, odnosno o pozivanju naših kontakata (konekcija) sa ličnog profila da zaprate LinkedIn poslovnu stranicu.

Ukoliko ste administrator na poslovnoj stranici, a u narednom periodu planirate da širite tim, ovaj tekst će vam biti od koristi.

Krediti za pozive pratilaca

Svaka LinkedIn poslova stranica ima ograničenje od 250 pozivnica koje administratori mogu da šalju svojim konekcijama.

Novi krediti se dobijaju na dva načina:

  • svakog prvog u mesecu
  • kada se prihvati poziv i zaprati stranica, kredit se „oslobodi“

Važno je razumeti kako efikasno pozivati svoje kontakte bez gubljenja dragocenih pozivnica.

Šta pod tim mislimo?

Pozivanje konekcija se radi sa ličnih profila admina. Ono što je bitno da znate je da je količina od 250 kredita je na nivou stranice, što znači da ukoliko stranica ima više administratora svi oni zajedno mogu da pošalju ukupno 250 poziva.

Još jedan bitan podatak, u ovom trenutku je da jedan admin ne može videti koje je kontakte drugi kolega admin pozivao.

Ovo pravilo postavlja izazove, ali i otvara mogućnosti za optimizaciju.

Komunikacija među administratorima

Kroz komunikaciju i razmenu ideja, administratori mogu da osmisle dobru strategiju koja će privući željenu Linkedin zajednicu.
Naš savet je da definišete ciljeve, pre nego što počnete slati pozivnice. Definišite kome želite da se predstavite i zašto bi ljudi trebali pratiti vašu stranicu?
Možete sa kolegama prolazite listu konecija koje će biti ili su bile pozvane, a možete i da radite je rotaciju admina.
Po mesecima podelite obavezu pozivanja, odnosno svaki administrator može periodično preuzeti odgovornost za pozivnice, na taj način svaki član tima će maksimalno da iskoristi svoju kvotu. Na taj način, može da se prati i odziv po administratoru i da se prilagodi strategija pozivanja za naredni period.
Veliko bogatstvo za kompaniju je različitost članova tima, koji imaju konekcije iz različitih branši i ljudi na različitim pozicijama.

Takođe, važno je znati kako da povučete pozivnice, ali o tome govorimo u narednom tekstu, pratite našu LinkedIn stranicu.

Pozivamo Vas da pročitate i tekst kako da dodate link u video na Linkedin poslovnoj stranici, kao i kako da oglašavate objave na Linkedin-u.

Najnovije teme:

Boost post na LinkedIn stranici

Boost post na LinkedIn stranici

Sigurno ste primetili da neke objave na LinkedIn poslovnim stranicama možete da oglašavate tj. boost - ujete, dok vam...

Kako dodati link u LinkedIn videu

Kako dodati link u LinkedIn videu

Klikabilan LinkedIn video? Da li ste primetili da na pojedinim video snimcima koji se prikazuju na početnoj Linkedin...

0 %s Komentara

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Preuzmite naš Google My Business e-book

Preuzimanjem ebook-a se prijavljujete na našu mailing listu

Poslat Vam je email sa linkom za preuzimanje ebook-a (proverite spam, promotion ili social folder)

Share This