Ukoliko ste primetili da vam se u analitici pojavio novi view pod imenom Default Google Ads Profile evo kako je nastao. Možda je u pitanju test faza jer se u različitim nalozima dešavaju različito zabeležene konverzije.
Kada formirate Smart display kampanje imaćete u izveštaju statistiku iz analitike sajta
U gornjem desnom uglu imate padajući meni možete da izaberete koje stranice će se pratiti kao konverzije u smart display kampanjama.
Otvoriće vam se ponuđene stranice koje su već definisane u analitici i moći ćete da odaberete koje od njih ćete da pratite
Ukoliko u Smart display kampanjama želite da pratite neku drugu stranicu ili skup stranica, možete ih naknadno dodati u opciji +add page, gde će vam se otvoriti šablon za dodavanje stranica
Ovako formirane stranice se u analitici vide u Default Google Ads Profile. U ovom view ćete videti statistiku stranica koje ste ručno izabrali.
Ovako konverzije izgledaju u Google Ads nalogu
Iako Smart Display kampanje imaju manje mogućnosti za optimizaciju, one su naslednik ad words express, ukoliko se posmatraju kao alat koji može da vam dovede upite na osnovu kojih se vaši oglasi pojavljuju na search, search maps i display mreži. Upite možete da ih isključite ili ostavite aktivnim u odnosu na relevantnost biznisa koji se oglašava.
Interesantna je stvar da do pisanja ovog članka nisam pronašla ni jedno objašnjenje u vezi view Default Google Ads Profile. Čak ni u Google Help centru. Ono što se još dešava je da kada se izbriše Smart display kampanja ovaj view nestane.
0 %s Komentara