Ostanak u statusu Google Partner u 2021 godini zahtevaće ispunjenje novih pravila.
Novine koje se uvode:
- procenat optimizacije naloga i primena preporuka od strane Google za unapređenje kampanja, odbačeni predlozi se neće računati
- povećanje minimalne potrošnje preko MCC u periodu od 90 dana, sa prethodnih 10.000$ povećava se na 20.000$
- 50% mailova koji su u svim ADS nalozima u krovnom agencijskom MCC-u, a povezani su sa standardnim ili administrativnim pristupom moraju da imaju položene sertifikate
Kako ostati Google Partner u 2021
U razgovoru sa kolegama konstatovano je da će najveći problem biti ispunjenje poslednjeg uslova koji je naveden. Međutim postoji način da se ovo bez mnogo glavobolje reši, ali krenimo od početka.
Provera statusa
Kako biste proverili trenutni status i videli da li ispunjavate nove uslove treba da odete u svoj krovni MCC i u sekciji Google Partners programme odete na pregled partnerskog statusa
Tada vam se otvori tabela starih i novih uslova za ispunjenje Google Partner statusa, kao i datum i vreme poslednje provere. Provara se radi jednom dnevno.
Ispunjenje uslova Certifications za 2021
Kada pogledate segment koji se tiče sertifikata koji su povezani sa MCC nalogom videćete link koji vas vodi na spisak mailova koji su evidentirani za polaganje sertifikata.
Jedan od scenarija je da mailovi koji trenutno ispunjavaju uslov sertifikacije, ne ispunjavaju i uslove za 2021. godinu, kao što je kod mene slučaj
O čemu se zapravo radi?
Kada se ode na link za trenutne uslove sertifikacije za 2020-tu, otvara vam se prozorče sa spiskom mailova koji ispunjavaju uslov sertifikacije
Sa druge strane kada se ode na link za ispunjenje sertifikata za Google Partner 2021 otvara se spisak mailova za koji je potrebno da se položi sertifikat kao i njihov status u odnosu na krovni MCC nalog agencije. Ova dva spiska ne moraju da se podudaraju, ako što se iz priloženih slika vidi.
Kako povezati mail sa sertifikatom za krovni MCC
Da biste povezali mail sa sertifikatom sa vašim krovnim MCC nalogom, treba da pratitie sledeće korake, koje možete da pročitate i u Google help centru na koji možete da odete direktno iz naloga Ads naloga
U Skillshop nalogu je potrebno da budete ulogovani sa mailom koji ima položen sertifikat i da odete na opciju profil
Budite strpljivi može da prođe i više od 24h dok se u MCC nalogu pojavi informacija da su nalozi povezani
Google Partner u 2021 rešenje
Svi gmail nalozi koji imaju administrativni ili standardni pristup podležu sertifikaciji. Problem je u tome što jedan nalog sa sertifikatom ne može da bude povezan sa više agencija.
Situacija kada korporativni mail ispunjava uslov za sertifikaciju je kada je označen kao dozvoljeni domen u krovnom MCC agencijskom nalogu
Mesto gde se to vidi se nalazi ovde
Postoji nekoliko rešenja za mailove koji su povezani sa Ads nalozima, a ispunjavaju zahteve za sertifikaciju
- da gmail naloge spustite na „read only“ dozvolu
- da ukinete dozvolu za korporativni mail, kako ne bi ispunjavao uslov za sertifikaciju, ako je to prihvatljivo rešenje
- da povežete korporativne mailove koji nisu označeni u vašem MCC nalogu
Praksa je pokazala da ukoliko niste u mogućnosti da iz bilo kog razloga klijentov gmail stavite na „read only“ dozvolu, jer npr. klijent sam uplaćuje novac na ads nalog, što može da uradi samo sa administrativnim ili standardnim pristupom, onda ads naloge povežete sa klijentovim korporativnim mailovima i tada neće ispunjavati uslov za sertifikaciju.
U našem primeru to izglada ovako: korporativni mail koji se odnosi na domen profymedia.com za razliku od profymedia.rs nema uslov za sertifikaciju.
Ili da imate mail od nekog provajdera i poežete ga sa Gamilom, kako je gore opisano
Nadamo se da smo uspeli da vam pomognemo da premostite ovaj uslov, koji se ispostavio kao veći problem nego povećanje novčanog limita u vremenskom razdoblju od 3 meseca.
Ukoliko vam je ovaj članak pomogao, pozivamo vas da ga podelite na društvenim mrežama ili direktno pošaljete nekome kome takođe može da bude od koristi.
0 %s Komentara