Vremenski period u Google Analitika

Vremenski period u Google Analitici

Sonja Jovovic Analitika Leave a Comment

Oni koji malo duže koriste Google Analitiku sećaju se onog vremena kada je uobičajeno razdoblje (default) bilo podešeno na poslednjih 30 dana. Jednoga dana je osvanulo uobičajeno vremensko razdoblje prebačeno na poslednjih nedelju dana. Trebalo je vremena da se naviknemo, ali ako ćemo iskreno, i dan danas nas nervira što moramo da radimo taj jedna klik više, čim uđemo u …

Oglašavanje Affiliate i Dropshipping poslovađ

3 pravila za reklamiranje Affiliate i Dropshipping poslova na Google

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Ceo Google koncept generičkog prikazivanja sajtova i plaćenog oglašavanja je da posetioca pretrage vodi na sadržaj (čitaj: sajt, odredišna stranica) koji je usko vezan za njegov upit. Takođe Google insistira na tome da je sadržaj jedinstven i da daje neku dodatnu vrednost. Gore navedeni zahtevi od strane Google znatno otežavaju pozicioniranje, a posebno oglašavanje sve popularnijih affiliate i dropshipping poslova. …

Remarketing baneri na netu

Kako kontrolisati remarketing banere

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Šta je remarketing   Primetili ste banere koji vas “jure” po internetu posle posete nekog sajta? Vrsta oglašavanja koja to omogućuje se zove remarketing. Drugim rečima to je ciljanje posetilaca sajta koji su pokazali određeno interesovanje i upali u neku od remarketing lista: – pogledali su ponudu, a nisu ništa naručili – započeli su proces online kupovine, a nisu ga …

Dobar knjigovođa

Koliko nas u stvari košta jeftin knjigovođa

Sonja Jovovic Naše priče Leave a Comment

Cena usluga knjigovođa Koliko treba da košta knjigovođa? Koliko vas nervira kada kupac vaših proizvoda ili usluga prvo pita za cenu pre nego što ste uspeli da mu objasnite suštinu i vrednost vašeg proizvoda ili usluge? Tako mene pitaju koliko ti plaćaš knjigovođu i kada im kažem cenu, u moje ime zaključe kako je to nepotrebno mnogo. Tu se ja …

Profil za plaćanje u adwordsu

Profil za plaćanje u AdWords-u na šta obratiti pažnju

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Profil za plaćanje u AdWords-u Kao što svi znamo Google svakodnevno radi na AdWords platformi i uvodi novine. Jedna od novina se nalazi i u delu za obačune i plaćanja. Sada postoji: • profil za plaćanje • nalog za plaćanje • nalog korisnika plaćanja Sve njih vidite u opciji obračun i plaćanja, pa opcija podešavanja. U ovom tekstu ćemo govoriti …