Remarketing baneri na netu

Kako kontrolisati remarketing banere

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Šta je remarketing

 

Primetili ste banere koji vas “jure” po internetu posle posete nekog sajta?

Vrsta oglašavanja koja to omogućuje se zove remarketing.

Drugim rečima to je ciljanje posetilaca sajta koji su pokazali određeno interesovanje i upali u neku od remarketing lista:

– pogledali su ponudu, a nisu ništa naručili
– započeli su proces online kupovine, a nisu ga završili
– posetili su neku kategoriju proizvoda …

 

Dobra strana remarketinga

 

Iz ugla posetioca Interneta dobra strana remarketinga je ta što ćete vas podsećati da ste bili na nekom sajtu, započeli neku akciju koju niste dovršili, stavili u korpu neki artikal kome sutra ističe promocija.

Iz ugla onoga ko plasira oglase, dobra strana je što može svoju ciljnu grupu bolje da precizira čime kvalitetnije troši svoj ili novac klijenta.

 

Loša strana remarketinga

Ukoliko vas neprekidno jure isti baneri, velikih firmi sa velikim budžetima, desiće se da baneri koji bi vam stvarno nešto značili ne mogu da stignu do vas.

 

Kako se izboriti sa dosadnim banerima

 

Kada ste oglašavač

U podešavanjima kampanje na display mreži postoji napredna opcija koja se zove “učestalost” (frequency capping).
Ovom opcijom se podešava koliko puta ćete plasirati oglas istoj osobi u određenom vremenskom periodu. Npr. oglase iz ove kampanje, jednoj osobi, 10 puta nedeljno.

Ucestalost prikazivanja po danu

Opcija učestalosti prikazivanja oglasa po danu, nedelji ili mesecu

Ucestalost prikazivanja oglasa po nedelji

Učestalost prikazivanja oglasa po kampanji, oglasnoj grupi ili oglasu.

 

 

 

Kada ste “žrtva”

Ukoliko želite da vas remarketing baneri sajtova koje ste posetili ne jure više po internetu postoji nekoliko načina da to sprečite.

Prvi način

Da redovno ažurirate informacije o vašim interesovanjima na svom gmail nalogu

Interesi - teme u koje vas je Google svrstao i na osnovu kojih vam prikazuje banere

Interesi – teme u koje vas je Google svrstao i na osnovu kojih vam prikazuje banere

 

Drugi način je da odreagujete na sam oglas

Na baneru koji je plasiran preko AdWords platforme postoji X koji otvara mogućnost da kažete Google da vam ne prikazuje više taj oglas

Kliknite na plavi X

Baner na Krstarici

Baner se pojavljuje na sajtu koji ste posetili

 

Pritiskom na plavo dugme “ne prikazuj ovaj oglas” otvara vam se spisak ponuđenih razloga

Razlog za ne prikazivanje banera

Razlog za ne prikazivanje banera

Google vas pita zašto ne želite da vidite ovaj baner ponovo

Razlozi koji su uvek ponuđeni:

  • oglas je neprikladan
  • ovaj oglas me ne interesuje
  • sadrži oglase

Razlozi koji variraju:

  • već sam kupilo
  • ovaj oglas sam video previše puta
  • ovaj oglas zna previše
Treći način

Da kažete Google Chromu da ne želite da beleži vaše aktivnosti na Internetu. Ova opcija se nalazi u naprednim podešavanjima.

Google Chrome opcija da ne prati vase aktivnosti

Kako u Google Chrome da kažete da ne želite da prati vaše aktivnosti na Internetu

Šta će vam se desiti posle

Desiće vam se to da će vas isti sajtovi ponovo “juriti” preko neke druge platforme, npr. AdChoices koju mnogi na internetu koriste uključujući Google i Facebook.

Ad Choice reklamni baneri

Kada Google Ad Words-u ne dozvolite da vam prikazuje banere, oglašivači pređu na Ad Choice

I za njih ima sistem odjavljivanja što ćemo obraditi u nekom od sledećih postova

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *