Kako kontrolisati remarketing banere

Blog
Email Newsletter
Kako kontrolisati remarketing banere

Kako kontrolisati remarketing banere

Sonja Jovovic

20th decembar 2019

Šta je remarketing

Primetili ste banere koji vas “jure” po internetu posle posete nekog sajta?

Vrsta oglašavanja koja to omogućuje se zove remarketing.

Drugim rečima to je ciljanje posetilaca sajta koji su pokazali određeno interesovanje i upali u neku od remarketing lista:

– pogledali su ponudu, a nisu ništa naručili
– započeli su proces online kupovine, a nisu ga završili
– posetili su neku kategoriju proizvoda …

Dobra strana remarketinga

Iz ugla posetioca Interneta dobra strana remarketinga je ta što ćete vas podsećati da ste bili na nekom sajtu, započeli neku akciju koju niste dovršili, stavili u korpu neki artikal kome sutra ističe promocija.

Iz ugla onoga ko plasira oglase, dobra strana je što može svoju ciljnu grupu bolje da precizira čime kvalitetnije troši svoj ili novac klijenta.

Loša strana remarketinga

Ukoliko vas neprekidno jure isti baneri, velikih firmi sa velikim budžetima, desiće se da baneri koji bi vam stvarno nešto značili ne mogu da stignu do vas.

Kako se izboriti sa dosadnim banerima

Kada ste oglašavač

U podešavanjima kampanje na display mreži postoji napredna opcija koja se zove “učestalost” (frequency capping).
Ovom opcijom se podešava koliko puta ćete plasirati oglas istoj osobi u određenom vremenskom periodu. Npr. oglase iz ove kampanje, jednoj osobi, 10 puta nedeljno.

Kada ste “žrtva”

Ukoliko želite da vas remarketing baneri sajtova koje ste posetili ne jure više po internetu postoji nekoliko načina da to sprečite.

Prvi način

Da redovno ažurirate informacije o vašim interesovanjima na svom gmail nalogu

Drugi način je da odreagujete na sam oglas

Na baneru koji je plasiran preko AdWords platforme postoji X koji otvara mogućnost da kažete Google da vam ne prikazuje više taj oglas

Kliknite na plavi X

Pritiskom na plavo dugme “ne prikazuj ovaj oglas” otvara vam se spisak ponuđenih razloga

Razlozi koji su uvek ponuđeni:

  • oglas je neprikladan
  • ovaj oglas me ne interesuje
  • sadrži oglase

Razlozi koji variraju:

  • već sam kupilo
  • ovaj oglas sam video previše puta
  • ovaj oglas zna previše
Treći način

Da kažete Google Chromu da ne želite da beleži vaše aktivnosti na Internetu. Ova opcija se nalazi u naprednim podešavanjima.

Šta će vam se desiti posle

Desiće vam se to da će vas isti sajtovi ponovo “juriti” preko neke druge platforme, npr. AdChoices koju mnogi na internetu koriste uključujući Google i Facebook.

I za njih ima sistem odjavljivanja što ćemo obraditi u nekom od sledećih postova

Najnovije teme:

Google Partner u 2021

Google Partner u 2021

Ostanak u statusu Google Partner u 2021 godini zahtevaće ispunjenje novih pravila. Novine koje se uvode: procenat...

0 %s Komentara

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Preuzmite naš Google My Business e-book

Preuzimanjem ebook-a se prijavljujete na našu mailing listu

Poslat Vam je email sa linkom za preuzimanje ebook-a (proverite spam, promotion ili social folder)

Share This