Profil za plaćanje u AdWords-u
Kao što svi znamo Google svakodnevno radi na AdWords platformi i uvodi novine.
Jedna od novina se nalazi i u delu za obačune i plaćanja. Sada postoji:
• profil za plaćanje
• nalog za plaćanje
• nalog korisnika plaćanja
Sve njih vidite u opciji obračun i plaćanja, pa opcija podešavanja.
U ovom tekstu ćemo govoriti o profilu za plaćanja
Zašto ja sada ovo pišem
Zato što mi se dogodio karambol u novim AdWords nalozima.
Kartica novog klijenta se pojavila u nalogu za plaćanje kod druga dva klijenta, a kada bi ga izbrisala iz jednog naloga nestao bi iz svih drugih i tako u krug. Možete li da zamislite moju zgranutost?
Možda se pitate zašto uopšte pišem o ovome kada je sve lepo objašnjeno u centru za pomoć. E tu je caka, zavisi na kom jeziku čitate, barem u ovom trenutku.
Ukoliko čitate na engleskom, na kraju objašnjenja ćete naći pasus u kome lepo piše da adwords nalozi koji su povezani sa istim profilom za plaćanja, međusobno razmenjuju sve informacije, a u praksi je povrđeno da se i kartice postavljene u jednom nalogu pojave se i u svim drugim.
Međutim ako čitate taj isti članak na engleskom (UK) celo poslednje poglavlje nedostaje
Na šta treba da se obrati pažnja
Kada formirate adwords nalog iz MCC-a i kada dođete do momenta formiranja profila za plaćanja ovo su koraci:
Korak 1
Korak 2 presudan
Otvara vam se obrazac za profil za plaćanje. Imate opciju da nov adwords nalog pridružite već postojećem profilu za plaćanje
ili da u padajućoj opciji odaberete opciju pravljenja novog profila za plaćanje
Koja je razlika?
Ukoliko u koraku 2 ne napravite nov profil za plaćanje nego samo dodate adwords nalog postojećem, desiće vam se situacija kao kod mene.
Kada formirate profil za plaćanje, formiraće vam se i nalog u centru za plaćanja (payment center) u kojem možete da vidite koji su vam adwords nalozi vezani za koji profil plaćanja,
U ovom istom centru za plaćanja, ćete videti sve ostale profile za plaćanja koji su povezani sa vašim mailom i sa svakim možete da upravljate odavde.
Uklanjanje adwords naloga iz profila za plaćanje
Kao što vidite na drugoj slici u mom centru za plaćanja, nema jednog adwords naloga koji je postojao na prvoj slici.
Mi kao korisnici nemamo opciju brisanja adwords naloga, već moramo da se obratimo adwords podršci da nam odradi taj posao.
Da bi oni mogli da promene podatke u profilu za plaćanje, potrebno je da otkačite adwords nalog iz vašeg MCC-a, pa kada se procedura završi opet ga uvezete.
Bar je u ovom trenutku takva procedura.
0 %s Komentara