Default Google Ads Profile

Default Google Ads Profile u Analitici

Sonja Jovovic AdWords, Analitika Leave a Comment

Ukoliko ste primetili da vam se u analitici pojavio novi view pod imenom Default Google Ads Profile evo kako je nastao. Možda je u pitanju test faza jer se u različitim nalozima dešavaju različito zabeležene konverzije. Kada formirate Smart display kampanje imaćete u izveštaju statistiku iz analitike sajta   U gornjem desnom uglu imate padajući meni  možete da izaberete koje …

Oglašavanje Affiliate i Dropshipping poslovađ

3 pravila za reklamiranje Affiliate i Dropshipping poslova na Google

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Ceo Google koncept generičkog prikazivanja sajtova i plaćenog oglašavanja je da posetioca pretrage vodi na sadržaj (čitaj: sajt, odredišna stranica) koji je usko vezan za njegov upit. Takođe Google insistira na tome da je sadržaj jedinstven i da daje neku dodatnu vrednost. Gore navedeni zahtevi od strane Google znatno otežavaju pozicioniranje, a posebno oglašavanje sve popularnijih affiliate i dropshipping poslova. …

Remarketing baneri na netu

Kako kontrolisati remarketing banere

Sonja Jovovic AdWords Leave a Comment

Šta je remarketing   Primetili ste banere koji vas “jure” po internetu posle posete nekog sajta? Vrsta oglašavanja koja to omogućuje se zove remarketing. Drugim rečima to je ciljanje posetilaca sajta koji su pokazali određeno interesovanje i upali u neku od remarketing lista: – pogledali su ponudu, a nisu ništa naručili – započeli su proces online kupovine, a nisu ga …